• 22376065-021
  • info@foroozandegan.com

درباره ما

درباره فروزندگان جاودانه طبیعت


شرکت فروزندگان جاودانه طبیعت فعالیت خود را از سال 1392 با کادری مجرب و با تجربه در زمینه خرید و فروش تولید نهاده های دامی با هدف تبادل مطمئن و آسان میان عرضه کنندگان و مشتریان مواد اولیه، کالاهای واسطه و کالاهای نهایی آغاز نموده است. مدیران ارشد این شرکت با بیش از 30سال سابقه درخشان در این صنعت فعالیتی گسترده و فعال جهت رشد و پیشرفت این شرکت دارند.

شرکت فروزندگان جاودانه طبیعت آمادگی دارد به منظور حمایت از تولیدکنندگان خوراک دام و طیور محصولات با کیفیت آنها را به صورت مستقیم به دامداری ها و مرغداری های سراسر کشور ارسال نماید.

گروه بازرگانی فروزندگان جاودانه طبیعت در حوزه واردات خوراک دام نیز حضوری فعال دارد. این مجموعه با داشتن نیروهای متخصص، دسترس پذیری در تمامی ساعات روزهای هفته و ارائه قیمت های مناسب و با کیفیت سبب شده تا شرکت طی فعالیت گسترده اش در کشور اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

این وب سایت به دنبال فراهم آوردن زمینه ای مناسب جهت تبادل مطمان و آسان میان صاحبان کسب و کار می باشد.و با همکاری مهمترین عرضه کنندگان در حوزه های فعالیت نهاده های دامی شرایط یک خرید امن و بدون ریسک را برای تولید و توزیع کنندگان این صنعت فراهم می آورد

سرمایه شرکت فروزندگان جاودانه طبیعت اعتماد مشتریانش است. هدف این شرکت انجام معاملاتی با رویکرد برد-برد می باشد.

امید است تلاش این مجموعه گامی هرچند کوچک در ارتقاء سطح کمی و کیفی دامداری ها و مرغداری ها و رشد و پیشرفت کشور عزیزمان باشد.امید بر آن است که با یاری شما هموطنان گرامی بتوانیم پل ارتباطی مفیدی بین شما باشیم.